Uszanuj

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, więc proszę uszanuj i nie kopiuj.

środa, 11 grudnia 2013

POSOLONE CZERWIENIĄ....



Krótko, bo mój najmłodszy dziś bardzo dokazuje i domaga się 100% uwagi mamusi.
Tak jak ostatnio obiecałam przedstawiam Wam moje nowe mięciutkie śliczne koleżanki;-)
                                                     I tu podziękowania dla LUCYNKI 


W ostatnim poście wspominałam o nowych nabytkach, ale nie były to tylko poduszeczki, bo wstąpiłam do H&M HOME i popłynęłam;-)  
Początkowo powędrowałam nieśmiało do kasy z dwiema zdobyczami. Dostrzegłam info o 20% rabacie, jeśli było się posiadaczem kuponu zniżkowego ze stronki www.
OCZYWIŚCIE NIE MIAŁAM krótko mówiąc wybrałam się nieprzygotowana na zakupy:-P
OJ OJ NIEŁADNIE;-)
Szybka wymiana z miłą Panią przy kasie i rabat okazał się realny, więc migusiem wróciłam po kilka drobiazgów. Poniżej dwa z nich poszewka i chyba obrusik ale u mnie przypadła mu  funkcja dywanika:-) 
Foto na szybko bez prasowanka -coś czuję że się pomęczę;-P





Na koniec pokusiłam się o minimum inwencji twórczej, pomalowałam starą ramkę i umieściłam w niej podkładeczkę z H&M HOME

T






To chyba tyle na dziś biegnę do chłopców kąpiel, mleko, nyny i może trochę błogiej ciszy na ogarnianie mieszkanka:-)
BUZIAKI


9 komentarzy:

  1. Piękne dodatki, oj mój mąż jak przechodzimy koło takiego sklepu z drobiazgami a już w ogóle z ozdobami świątecznymi to mówi, że już prze....;) Uwielbiam takie drobiazgi, i wiem że nie mogłabym pracować w takim sklepie:)
    wszystko śliczne no i ta czerwień;)
    Pozdrawiam cieplutko
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Pati czyli nadajemy na tych samych falach świątecznych;-)
    dzięki za miłę słowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No cudnie to sobie wszystko poukładałaś :-). Ta okrągła serweta słuzy do przykrycia stojaka z choinką. Wcześniej wycinasz w tym dziurkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to cudownie wygląda :) Przygarnęłabym pół Twojego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cuda u Ciebie. A na czym siedzi jegomość obok komody ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki a renifer okupuje drabinę :-) w innych postach jest więcej fot i tam lepiej go widać

      Usuń
  6. Śliczne poduszki :) Też takie chcę

    OdpowiedzUsuń
  7. poduszkowo masz imponujące,wszystkie są cudowne - choc moje serce skradła ta 100% Christmas....
    >buzka<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i doceniam konstruktywną krytykę;-)